Facebook Link to Facebook Twitter Link to Twitter Google Plus Link to Google Plus Google Youtube Link to Youtube

FUNDACIÓ PER A L’AJUDA EN LA CURACIÓ I EL BENESTAR DE NENS AMB CÀNCER I LES SEVES FAMILIES

Aspirem a que els hospitals puguin comptar amb el millor servei d'oncologia possible.

A causa de la tremenda dificultat que suposa per a l'Administració Pública assignar els recursos necessaris per proporcionar les estructures i mitjans equiparables als dels millors centres mèdics del món, des de Small tractem d'aportar diners privats per col·laborar estretament amb els hospitals i millorar així el seu servei d'oncologia infantil.

"PARC D'ATENCIONS" DE L'HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D'HEBRON