Facebook Link to Facebook Twitter Link to Twitter Google Plus Link to Google Plus Google Youtube Link to Youtube

Donacions

Donació puntual

Col·labora amb Fundació Small realitzant una aportació puntual.
Per fer donacions en territori nacional recomanem fer-ho mitjançant transferència bancaria a: La Caixa  ES57 2100 0852 0802 00522004
Per a donacions internacionals es pot utilitzar Pay Pal omplint el següent formulari:

Donació periòdica

Si vols que la teva donació sigui de manera periòdica envia’ns un mail a small@fundaciosmall.org

ETS MOLT IMPORTANT

La teva ajuda, per petita que sembli,
és enorme per Small!

MÉS INFORMACIÓ