Donacions | Regal Solidari

Donació periòdica

Si vols que la teva donació sigui de manera periòdica envia’ns un mail a

Donació puntual

Col·labora amb Fundació Small realitzant una aportació puntual.
Per fer donacions en territori nacional recomanem fer-ho mitjançant transferència bancaria a: La Caixa  ES57 2100 0852 0802 00522004

És una obligació per a nosaltres enviar a cada donant el certificat fiscal. Per això necessitem que ens escriviu un mail a small@fundaciosmall.org i ens indiqueu les vostres dades completes (Nom, Direcció i CIF). Moltes gràcies!

Per a donacions internacionals es pot utilitzar Pay Pal omplint el següent formulari:

Donació amb La Invitació Solidària

La Invitació Solidària és una iniciativa perquè organitzis les teves celebracions.

Mitjançant aquesta eina podràs dissenyar les teves invitacions, enviar-les als teus amics i gestionar la seva assistència. En lloc de fer-te regals, els convidats podran realitzar donacions a la Fundació Small.

Crea aquí la teva Invitació Solidària