2022, un any replet de gestos solidaris

Ara que 2022 ja ha passat, és el moment perfecte per a repassar els gestos solidaris que vam poder veure i donar les gràcies a tots els que van col·laborar per a fer-los possible.

Casaments, donacions, aniversaris, col·legis... han estat molts els gestos solidaris que hem viscut al llarg de 2022. Persones i associacions que han volgut aportar el seu granet de sorra i ajudar a aconseguir els objectius amb els quals es van crear projectes com el de Fundació Small o Realitat Millorada.

Aquests són alguns dels gestos més destacats que es van dur a terme el 2022:

Les noces de l'Helena i l'Enric: en un dia tan especial per a la parella, van convertir la celebració en un acte solidari repartint ulleres de Realitat Millorada entre tots els seus convidats.

Festival Deixa't prendre el pèl: en la sisena edició del festival, es van reunir més de 50 professionals de la perruqueria, de Cambrils, i van tallar i pentinar els cabells de tots els participants per a recaptar fons per al projecte de Realitat Millorada.

Sopar solidari al Mas de Torrent: una vetllada solidària en la qual tot el que es va recaptar va ser destinat al projecte de Realitat Millorada.

Celebració 50 aniversari de la Teresa: per a una celebració tan especial, va repartir les ulleres de Realitat Millorada a tots els seus convidats.

Les noces del Miki i la Noe: una altra celebració en la qual la parella va decidir regalar a tots els seus convidats les nostres meravelloses ulleres de Realitat Millorada.

Donació de La Caixa: la Fundació "la Caixa" va fer una aportació de 10.000€ al projecte de Realitat Millorada.

Donació de OAK House School: amb accions solidàries com subhastes, mercat ambulant, festival o el "Family Days", van recaptar un total de 16.201,25€ que van donar a la Fundació Small.

Premis Gaudí: tots els assistents a la gala van poder posar-se les ulleres de Realitat Millorada i veure l'espot de la campanya en una pantalla gran.

TheGrefg: el famós influencer va fer un directe de 24 hores en Twitch en el qual va aconseguir recaptar 153.624,85€ que va donar a la Fundació Aladina. La meitat del recaptat va ser destinat al projecte de Realitat Millorada.

Des de Fundació Small volem donar les gràcies a totes les persones i associacions que han fet possible la celebració d'aquests gestos solidaris que tant ens ajuden en el nostre objectiu de col·laborar amb els hospitals i ajudar a millorar els serveis d'oncologia infantil.

Tu també pots ajudar-nos

Si tu també vols col·laborar amb la Fundació Small, pots realitzar directament una aportació puntual a través del nostre formulari o col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada.

Des de la Fundació Small volem ajudar a millorar els serveis d'oncologia infantil i col·laborem estretament amb els hospitals. Al costat de Fundació A. Bosch i Fundació Aladina, hem posat en marxa el projecte de Realitat Millorada, que crearà una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron amb la qual millorar la relació de les i els pacients, familiars i cuidadors amb l'hospital.

Per a col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada, tens aquestes tres opcions:

Si tens algun dubte o vols saber més sobre la Fundació Small i sobre el projecte de Realitat Millorada, estarem encantats d'atendre't. Pots posar-te en contacte amb nosaltres, o directament amb el projecte, i et respondrem al més aviat possible.

Moltes gràcies per la teva ajuda!