"Be a Hero" amb Metropolitan Gym i la Realitat Millorada

Club Metropolitan es va unir al projecte Realitat Millorada i va posar en marxa "Be a Hero", que incloïa unes masterclasses solidàries amb convidats molt especials.

El projecte Realitat Millorada té com a objectiu remodelar l'Àrea d'Oncologia i Hematologia Pediàtrica de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, i la cadena de gimnasos Club Metropolitan va voler col·laborar organitzant "Be a Hero", que incloïa una sèrie de masterclasses especials amb la participació de figures molt conegudes del món de l'espectacle.

Amb la finalitat de recaptar diners per a donar suport al projecte de Realitat Millorada, Metropolitan va dur a terme diferents activitats entre el 2 i el 15 de maig, per a així coincidir amb el dia del nen hospitalitzat, que se celebra el 13 de maig. A les diferents activitats estaven convidats tant socis com no socis dels gimnasos i el plat fort van ser les masterclasses, que van comptar amb la participació de grans amics, com José Coronado, Paula Ordovás, Laura Sánchez, o Jordi Cruz.

Masterclasses solidàries

Entre el 9 i el 15 de maig es van dur a terme diferents masterclasses solidàries a les quals per a acudir simplement calia pagar una quota benèfica, destinada íntegrament al projecte Realitat Millorada. Aquestes activitats estaven pensades perquè els assistents poguessin gaudir acompanyats per alguns dels seus ídols.

Aquestes són algunes de les masterclasses solidàries:

• Ioga: amb María de León i Xuan Lan
  • Cycling: amb Isabel Llano (Isasaweis), Manel Fuentes, Maxi Iglesias, Virginia Troconis i Fernando Romay
  • Lectura de llibre: amb José Coronado i Ibon Martín
  • Cocina: amb Amelicious i Elsa Anka & Rafuel
  • Sevillanes i ball: amb Teresa Baca i Alejandra Prat respectivament
  • Cross Met: amb Matías Prats
  • GAP: amb Aitor Ocio
  • Hipopresivos: amb Eugenia Osborne
  • HIIT: amb Paula Ordovás & Andrea d'Ayala
  • Nutrición: amb Samantha Vallejo
  • Global Training: amb David Ascanio
  • TRX: amb Laura Sánchez
  • Pilates: amb Josie

Concurs: un any d'accés a Club Metropolitan

Si la col·laboració d'aquestes figures tan conegudes no era suficient motiu d'atracció, Club Metropolitan va dur a terme dos concursos amb els quals optar a guanyar un any d'accés gratis al gimnàs de la cadena que triï el guanyador:

• Comprar unes ulleres solidàries de Realitat Millorada i pujar una foto a Instagram, utilitzant les etiquetes #RealitatMillorada i #MetropolitanGym

• Inscriure's en alguna de les masterclasses ofertes

A més, durant els dies que va estar en marxa la campanya "Be a Hero", els gimnasos que ofereixen servei de restaurant van crear un menú especial que incloïa una donació de 2€. Gràcies a totes aquestes accions, la recaptació de la campanya va ascendir a un total de 50.000€.

Moltíssimes gràcies a tots

Des de Fundació Small només ens queda donar les gràcies a tots els que han col·laborat en la campanya "Be a Hero": a Club Metropolitan per organitzar totes aquestes activitats, a tots els convidats especials que, de manera desinteressada, han volgut col·laborar en les masterclasses i fer-les tan divertides, i a tots els que heu participat en alguna de les activitats de la campanya. No ens cansarem de repetir-ho: Moltíssimes gràcies a tots!

Si no vas tenir oportunitat de participar en l'esdeveniment "Be a Hero", o vols conèixer-nos millor, entra al nostre web. Podràs veure quins són els nostres objectius, els projectes que duem a terme, totes les novetats de la fundació i podràs fer el teu donatiu.

I si estàs interessat a fer-te amb alguna de les fantàstiques ulleres de Realitat Millorada, entra a la pàgina del projecte per a conèixer-lo a fons i descobreix els diferents models que hem creat. Comprant les ulleres, o fent un donatiu, estaràs ajudant a crear la nova Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron.