Col·laboració amb Ruah Shoes

Solidaritat, sostenibilitat i ecologia són les bases de Ruah Shoes, dedicada a fabricar el mocassí perfecte: no només pels nens que van a l'escola, sinó per a tot aquell que busqui un bonic disseny acompanyat de confort i durabilitat. La seva col·laboració ens fa especial il·lusió!

Amb més de 30 anys d'experiència en el sector, Ruah Shoes fabrica i ven el millor mocassí del mercat, ideal per als col·legials. Són pares que, en l'etapa col·legial dels seus fills, van patir el problema de no trobar una solució òptima que combinés qualitat, durabilitat i preu. Però el seu projecte també inclou altres motivacions molt necessàries en la nostra societat: solidaritat, sostenibilitat i ecologia.

I és que les intencions de Ruah Shoes van més enllà de simplement comercialitzar un producte. Consideren que qualsevol projecte hauria d'ajudar a construir una societat millor i ells ho fan ja des del seu nom, ja que, la paraula hebrea Ruah significa vent, alè, esperit... el que es resumeix en l'esforç per aconseguir la perfecció.

ECO-SOS-LIDARIS

Les motivacions de Ruah Shoes se centren en els següents principis:

ECOlògics:

A l'hora de triar els materials amb els quals es fabriquen les sabates només utilitzen els que siguin ecològics i que tinguin la seva certificació de garantia i traçabilitat. Les caixes de les seves sabates inclouen un paper de llavor que es pot plantar per a ajudar a la naturalesa, perquè tots aportem el nostre granet de sorra.

SOStenibles:

Cada vegada som més conscients que el planeta en el qual vivim ens està enviant senyals de socors a les quals hem de respondre. La sostenibilitat requereix que la fabricació sigui responsable i de proximitat, i per a això els materials usats són nacionals i la fabricació és pràcticament a demanda. Sempre és millor esperar una mica que produir grans quantitats per a tenir-les emmagatzemades. A més, eliminen els passos de distribució a través de la venda en línia directa.

SOlidaris:

A Ruah Shoes creuen que els projectes, a més de beneficis, han d'aportar valor a la societat. I per aquesta raó destinen un 5% de les vendes, no del benefici, a una fundació d'ajuda social, com Frater i la Fundació Small.

Gràcies per col·laborar amb el projecte de la Fundació Small

Des de la Fundació Small donem la benvinguda a la gran família de Ruah Shoes i volem donar-los les gràcies per ajudar-nos a aconseguir millorar la realitat de les nenes, nens i adolescents que es troben a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron tractant-se d'alguna mena de càncer. Un milió de gràcies!

Si tu també vols col·laborar amb la Fundació Small pots fer-ho de diferents maneres. Si tens fills en edat escolar compra els mocassins de Ruah Shoes i estaràs donant el teu suport a tots dos projectes. De totes maneres, també pots realitzar directament una aportació puntual a través del nostre formulari o col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada.

El projecte de Realitat Millorada crearà una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron amb la qual millorar la relació de les i els pacients, familiars i cuidadors amb l'hospital. Serà un entorn confortable i amigable, on el tractament mèdic, el descans i els temps d'oci puguin conviure d'una manera natural.

Per a col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada, tens aquestes tres opcions:

I si vols saber més sobre la Fundació Small i sobre el projecte de Realitat Millorada, estarem encantats de resoldre tots els teus dubtes. Pots posar-te en contacte amb nosaltres, o directament amb el projecte, i les resoldrem al més aviat possible.

Moltes gràcies per la teva ajuda!