Dia increïble en el Duatló de la Cerdanya

Organitzat pels nostres amics de Moove Foundation, el Duatló de la Cerdanya va unir esport i solidaritat amb l'objectiu de recaptar fons per al projecte de Realitat Millorada, l’exitós model de col·laboració publicoprivada de tres fundacions: Fundació A. Bosch, Fundació Aladina i Fundació Small.

Fundada l’any 2011, Moove Foundation és una organització sense ànim de lucre que fa més de 10 anys que organitza diferents proves esportives al llarg de l'any. Família, amics, esport i solidaritat es van combinar en l'última prova per a fer-nos passar un dia increïble mentre es col·laborava per a millorar la realitat de les nenes, nens i adolescents amb càncer.

Duatló de la Cerdanya

El 20 de maig, a Queixans (Girona), es va celebrar el Duatló de la Cerdanya, una prova que va reunir un gran nombre de participants per a recórrer, de manera individual o en la modalitat de relleus, 6 km de carrera a peu, 20 km amb bicicleta i finalitzar amb un últim quilòmetre de carrera a peu.

Participants, familiars i amics van col·laborar en la part solidària de la prova i es va aconseguir una recaptació de 1.500 €, destinats íntegrament al projecte de Realitat Millorada. L'objectiu del projecte és construir una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.

Les obres ja han començat per a canviar per sempre tant l'aspecte de la Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron com la relació dels pacients, familiars i cuidadors amb l'hospital. Un entorn confortable i amigable, que permetrà que el tractament mèdic, el descans i els temps dedicats a l'oci convisquin de manera natural.

Moltes gràcies per la vostra solidaritat!

Encara et necessitem

Amb el que el projecte de Realitat Millorada ha aconseguit recaptar fins al moment ja s'ha pogut començar a les obres d'aquesta nova àrea oncològica, però encara no s'ha completat el pressupost total de l'obra, que ascendeix a 7.400.000 €.

Si t'estàs preguntant com pots col·laborar per a aconseguir al més aviat possible la inversió total prevista, a continuació t'expliquem les diferents opcions disponibles per a col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada:

Si vols conèixer més detalls sobre Realitat Millorada pots contactar directament amb el projecte, o a través de la Fundació Small, i estarem encantats d'atendre't per a resoldre tots els teus dubtes.

Fundació Small centra els seus esforços a recaptar fons i col·laborar amb els hospitals per a ajudar a millorar els serveis d'oncologia infantil. Són projectes de petita envergadura, però que tenen un gran impacte en la millora de la vida de les nenes i nens malalts de càncer. Si vols col·laborar amb nosaltres, pots fer la teva donació.

Moltíssimes gràcies a tots els que esteu fent realitat el projecte de Realitat Millorada!