Dia Mundial del Càncer i noves iniciatives de la Fundació Small

Amb l'objectiu d'incrementar la conscienciació sobre el càncer, el 15 de febrer es va celebrar el Dia Mundial del Càncer i la Fundació Small continua realitzant diferents iniciatives.

El Dia Mundial del Càncer és un esdeveniment que se celebra cada any, el 15 de febrer, per a augmentar la consciència sobre el càncer i per a encoratjar la seva prevenció, detecció i tractament. El càncer és una malaltia que afecta milions de persones cada any, i des de la Fundació Small treballem incansablement per a millorar la qualitat de vida dels nens i adolescents que pateixen aquesta malaltia.

Promogut per l'Organització Mundial de la Salut (OMS), el Centre Internacional de Recerques sobre el Càncer (CIRC) i la Unió Internacional Contra el Càncer (UICC), el tema de la campanya, per al període d'anys de 2022 a 2024, és "Per unes cures més justes", del que també s'ha creat l'etiqueta #PorUnosCuidadosMásJustos. L'objectiu és comprendre i reconèixer les desigualtats en l'atenció de la malaltia en el món, i poder eliminar-les perquè tots tinguem accés al tractament necessari en cada cas.

Iniciatives de la Fundació Small

La Fundació Small, la Fundació Aladina i la Fundació A. Bosch, han posat en marxa el projecte "Realitat Millorada". La iniciativa consisteix a millorar les instal·lacions de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, perquè els pacients puguin rebre els millors tractaments i es trobin en un ambient més agradable, actualitzat, segur i íntim per a recuperar-se.

Recentment, la Fundació Small ha lliurat disfresses de carnestoltes a tots els nens i adolescents en el Vall d'Hebron Campus. Aquest gest és un exemple de com petits actes de bondat poden marcar una gran diferència en la vida dels pacients. La iniciativa de les disfresses és una mostra que la fundació no sols s'enfoca a millorar les instal·lacions i la qualitat dels tractaments, sinó que també es preocupa pel benestar emocional dels nens i adolescents afectats pel càncer.

A més, la Fundació Small ha estat destacada per l'equip de "Tot es Mou" en el seu programa de TV3, en el qual s'ha dedicat una part a explicar el projecte "Realitat Millorada". L'objectiu d'aquest programa especial va ser crear consciència sobre el càncer infantil i donar a conèixer els esforços de la Fundació Small, la Fundació Aladina i la Fundació A. Bosch.

Tots i totes podem ajudar

Des de la Fundació Small volem convidar a empreses i a persones particulars a unir-se a aquesta iniciativa i col·laborar amb la fundació i amb el projecte "Realitat Millorada". Existeixen diferents oportunitats de fer-ho, ja sigui a través de donacions i patrocinis, i qualsevol ajuda sempre és benvinguda.

Per a col·laborar amb la Fundació Small pots realitzar directament una aportació puntual a través del nostre formulari. A més, estarem encantats d'atendre't i resoldre tots els teus dubtes a través de la nostra pàgina de contacte.

I si estàs interessat a col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada, tens diferents maneres de poder fer-ho:

Amb el projecte de Realitat Millorada, es crearà una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron amb la qual millorar la relació de les i els pacients, familiars i cuidadors amb l'hospital. Si vols conèixer més detalls o resoldre qualsevol dubte, pots utilitzar la pàgina de contacte del projecte.

Moltes gràcies per la teva ajuda!