El col·legi Jesuitinas Bilbao col·labora amb el projecte de Realitat Millorada

Quan l'escola Jesuitinas Bilbao van conèixer el projecte de Realitat Millorada no van dubtar a dissenyar i vendre les ulleres que "realment transformen la realitat" i destinar tot el recaptat al projecte.

El col·legi Jesuitinas Bilbao és una institució educativa compromesa amb la millora de la societat i la inclusió de totes les persones, per la qual cosa quan es van assabentar del projecte de Realitat Millorada, no van dubtar a participar.

El professorat, les alumnes i els alumnes de Jesuitinas Bilbao es van unir a aquest projecte, es van descarregar la plantilla i van personalitzar les ulleres. Gràcies a la seva creativitat i solidaritat, les ulleres van adquirir un nou disseny i es van posar a la venda amb l'objectiu de destinar tot el que es recaptés al projecte.

Durant l'època nadalenca, les famílies del col·legi van poder comprar aquestes ulleres personalitzades, contribuint així a la causa i a millorar la realitat dels nens i adolescents en el Vall D'hebron Campus.

El Col·legi Jesuitinas Bilbao és un exemple a seguir quant a solidaritat i compromís social, i des de Fundació Small els donem les gràcies per la seva col·laboració.

El projecte de Realitat Millorada

Amb l'objectiu de canviar l'aspecte de la Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron, i la relació dels pacients, familiars i cuidadors, el projecte de Realitat Millorada recapta diners per a construir una nova àrea de 2.646 m².

Per a crear aquest nou entorn confortable i amigable, on el tractament mèdic, el descans i els temps dedicats a l'oci conviuran de manera natural, és imprescindible obtenir la inversió total del projecte, ja sigui a través de les donacions directes, de les ulleres de Realitat Millorada, o de col·laboracions com la que el col·legi Jesuitinas Bilbao va dur a terme.

Col·legis solidaris

Si ets professor, membre de l'AMPA o pare o mare d'una escola, anima al teu col·legi a participar en una activitat similar i contribuir així a la causa de la Realitat Millorada. Junts podem millorar la vida dels més joves i donar-los un futur millor, duent a terme activitats:

• A l'aire lliure: es pot triar un dia especial per a organitzar concursos, tallers, reptes esportius, festivals o qualsevol altra activitat a favor de la Realitat Millorada.

• A l'aula: descarregant AQUÍ la plantilla de les ulleres de Realitat Millorada, es pot organitzar un concurs entre els alumnes i enviar els dissenys més bonics al projecte per a compartir-los en les xarxes socials, o posar-les a la venda com han fet en el col·legi Jesuitinas Bilbao.

Col·labora amb el projecte de Realitat Millorada

Si no tens relació amb cap centre educatiu, o aquest temps ja va passar, però també vols col·laborar perquè la Nova Àrea d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de Vall d'Hebron sigui una realitat al més aviat possible, pots triar entre diferents opcions:

I si vols conèixer més detalls sobre la Fundació Small, pots posar-te en contacte amb nosaltres i estarem encantats de resoldre tots els teus dubtes. També pot contactar directament amb el projecte.

Moltes gràcies al col·legi Jesuitinas Bilbao i a tots aquells que ens estan ajudant al fet que el projecte de Realitat Millorada sigui una realitat!