Fundació Small al col·legi St. Paul's School

Laura Lucaya, presidenta de Fundació Small, va estar xerrant amb els estudiants de secundària del centre per a explicar els orígens de la fundació.

Fundat el 1968, St. Paul's School és un col·legi trilingüe que vol inculcar en els seus alumnes uns ideals de llibertat i respecte, d'universalitat i d'estima per la cultura, de disciplina i responsabilitat. Un projecte humanista i integrador, situat a Barcelona, i en el qual també succeeixen coses meravelloses.

A principis d'abril, la presidenta de Fundació Small, Laura Lucaya, va tenir l'oportunitat d'estar amb els estudiants de secundària de St. Paul's School. Laura va poder xerrar amb les i els alumnes i explicar-los quins són els orígens de la fundació, creada al costat de Nacho Mercadé. En la visita va estar acompanyada de Biel, protagonista del projecte de Realitat Millorada, que es va guanyar l'afecte de tots els assistents explicant les seves vivències en el Vall d'Hebron Barcelona Hospital Campus.

Origen i projectes de Fundació Small

Durant l'entretinguda xerrada amb els alumnes, Laura Lucaya va poder donar-los a conèixer el motiu de la creació de la Fundació Small, que no és un altre que ajudar en la lluita contra el càncer infantil. Malgrat l'excel·lent qualitat dels hospitals públics, de les seves infraestructures i dels fantàstics metges que en ells treballen, també hi ha petites coses que es poden fer per a millorar els mitjans amb els quals compten i que poden ser molt importants per a les persones que pateixen aquesta malaltia.

Fundació Small destina les donacions que rep a desenvolupar projectes assistencials, amb els quals millorar el tractament mèdic que reben les nenes i nens, així com projectes de suport familiar, que busquen millorar l'estada als hospitals, tant de les nenes i nens com de les seves famílies, i impactar de manera positiva en la seva experiència hospitalària.

Però sens dubte, el gran protagonista de la visita va ser Biel. Dins del projecte de Realitat Millorada, va explicar el seu recorregut en el Vall d'Hebron Barcelona Hospital Campus. Amb la seva contagiosa alegria i desimboltura va aconseguir guanyar-se l'afecte de tots els presents. I tractant-se d'aquest projecte no podien faltar les ulleres de Realitat Millorada, amb la qual tots van posar per a la foto que acompanya aquesta notícia.

Moltíssimes gràcies al St. Paul's School

Aprofitem l'oportunitat de donar les gràcies a l'oportunitat que St. Paul's School ens va donar per a donar a conèixer la Fundació Small i projectes com el de la Realitat Millorada. La resposta de les alumnes i els alumnes va ser increïble, i van connectar molt amb tot el que els expliquem. Moltíssimes gràcies a tots!

Tu també pots aportar la teva ajuda als projectes de la Fundació Small, entrant en la nostra web per a conèixer-nos millor i fent una donació per a ajudar a millorar en la mesura del possible els serveis d'oncologia infantil.

I si el que vols és aconseguir algun dels models de les fantàstiques ulleres de Realitat Millorada, visita la web del projecte i, a més de conèixer a fons el projecte i poder fer un donatiu, descobriràs com adquirir-les i estaràs col·laborant en la creació de la nova Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron.