Fundació Small i la Realitat Millorada

El projecte de Realitat Millorada busca millorar les condicions hospitalàries de les nenes, nens i adolescents que pateixen càncer.

La Fundació A. Bosch, la Fundació Aladina i la Fundació Small han posat en marxa el projecte Realitat Millorada, un model de col·laboració publicoprivada que busca millorar les condicions hospitalàries de les nenes, nens i adolescents que pateixen càncer, i convertir al servei de l'Hospital Vall d’Hebron en el centre de referència de Catalunya.

La Fundació A. Bosch porta des de 2004 buscant solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques per a les malalties infantils. El seu objectiu és aconseguir el benestar de les persones durant tota la seva vida. La Fundació Aladina, per part seva, atén les nenes, nens i adolescents de 18 hospitals d'Espanya amb innovadors programes de suport integral, emocional i psicològic. Més de 2.000 menors, i les seves famílies, s'han beneficiat de la labor d'aquesta fundació, que ja ha complert 15 anys.

Pel que fa a la Fundació Small, portem des de 2007 recaptant fons d'origen privat per a col·laborar amb els hospitals i ajudar a millorar els serveis d'oncologia infantil en dues línies:

· Assistencial: tractant de millorar tot el que està relacionat amb el tractament mèdic.
· Suport familiar: per tal de fer més suportables les estades als hospitals i impactar positivament en l'experiència hospitalària.

Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d’Hebron

La posada en marxa del projecte permetrà canviar l'aspecte de la Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Vall d’Hebron i, amb això, millorar la relació de les i els pacients, els seus familiars i les persones encarregades de cuidar-se de l'hospital. Aquesta nova àrea oferirà un entorn molt més confortable i amigable, on tant el tractament mèdic, com el descans i els temps dedicats a l'oci podran conviure d'una forma més natural.

El repte de Realitat Millorada és la construcció d'una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia Infantil, de 2.646 m², que proporcioni:

· Zona de trasplantaments: amb 8 llits individuals.
· Zona infantil: amb 13 llits individuals.
· Zona d'adolescents: amb 7 habitacions individuals.
· Espais de descans: que inclouen zona de jocs infantils, zona per a adolescents, zona de pares, una nova aula, un nou gimnàs i una gran terrassa.

Aquest nou equipament permetrà que les nenes, nens i adolescents que hagin de romandre en el centre gaudeixin de:

· Comoditat: gràcies a unes habitacions més espaioses i acollidores, així com a l'ampliació dels espais comuns.
· Intimitat: proporcionada per les habitacions individuals i els espais privats en els quals podran rebre un tracte confidencial.
· Convivència: les famílies disposaran d'uns espais habilitats i confortables, i les i els pacients comptaran amb espais de jocs on poder relacionar-se entre ells.
· Seguretat: les noves instal·lacions permeten un major control entre àrees i mecanismes d'aïllament.

Posa't les ulleres de Realitat Millorada i col·labora amb nosaltres

Tu també pots aportar el teu granet de sorra posant-te les ulleres de Realitat Millorada i col·laborant amb nosaltres en la creació de la nova Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Universitari de Vall d’Hebron. És clar que no podem canviar la realitat, però, amb l'ajuda de tots, podrem millorar-la.

Les ulleres de Realitat Millorada són un gadget revolucionari, dissenyat pels pacients d'oncologia infantil. Pot ser que en posar-te-les no notis res especial, però si som molts els que ho fem aconseguirem millorar la realitat de les nenes i nens que pateixen càncer i de les seves famílies.

Hi ha 5 models d'ulleres de Realitat Millorada perquè dissenyis el teu pack solidari, de 5, 10 o 25 ulleres, com prefereixis, o selecciona les teves ulleres individualment. També pots fer una donació, fins i tot per Bizum, i podràs ajudar-nos per tal que el projecte sigui una realitat. Entre tots farem possible que les nenes i nens amb càncer, les seves famílies i el personal sanitari que els atén, tinguin la unitat d'atenció que es mereixen i que la seva estada sigui el més suportable possible.

I si tens qualsevol dubte sobre el projecte de Realitat Millorada, et convidem a posar-te en contacte amb nosaltres i estarem encantats de resoldre tots els teus dubtes. Els resoldrem el més aviat possible perquè junts aconseguim fer d'aquest projecte tota una realitat.