III Curses Solidàries de la Oak House School per una bona causa

Oak House School va celebrar, del 20 al 25 de març, les "III Curses Solidàries". La nova edició d'aquest esdeveniment esportiu i solidari va tenir com a objectiu principal recaptar fons per a dues organitzacions benèfiques: l'Associació Shamrock Nepal i la Fundació Small.

L'Associació Shamrock Nepal és una organització sense ànim de lucre que es dedica a ajudar als nens i joves de Nepal que es troben en situació de pobresa o en risc d'exclusió social. L'associació proporciona suport a través de l'educació, creant un entorn propici per al creixement i el desenvolupament d'aquests joves.

D'altra banda, la Fundació Small és una entitat compromesa amb el benestar de nenes, nens i joves afectats pel càncer. Un dels seus projectes més rellevants és el programa de "Realitat Millorada", que té com a objectiu construir una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.

"III Curses Solidàries"

Les "III Curses Solidàries" han estat un esdeveniment ple d'energia, emoció i solidaritat, on alumnes, pares, professors i voluntaris de Oak House School s'han unit per a participar en diferents carreres i activitats lúdiques. Aquest esdeveniment no sols ha promogut la importància de l'activitat física i l'esport en la comunitat educativa, sinó que també ha fomentat l'esperit de solidaritat i cooperació entre els participants.

Les jornades han estat un èxit rotund i es van recaptar uns 2.000€, demostrant una vegada més la importància d'unir esforços en pro de causes nobles i justes. Aquest esdeveniment ha deixat clar que, amb determinació i solidaritat, podem aconseguir un canvi significatiu en la vida d'aquells que més el necessiten. Esperem que aquest esdeveniment inspiri a altres institucions i comunitats a dur a terme iniciatives similars i que, junts, puguem construir un futur més equitatiu i solidari per a tots.

Tú també pots aportar el teu granet de sorra

Si estàs interessat a col·laborar amb la Fundació Small, pots realitzar una aportació puntual, directament a través del nostre formulari, o col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada.

Des de la Fundació Small volem ajudar a millorar els serveis d'oncologia infantil i, a més de col·laborar estretament amb els hospitals, al costat de Fundació A. Bosch i Fundació Aladina hem posat en marxa el projecte de Realitat Millorada per a crear una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron amb la qual poder millorar la relació de les i els pacients, familiars i cuidadors amb l'hospital.

Per a col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada, existeixen diferents opcions:

Si vols saber més sobre la Fundació Small i sobre el projecte de Realitat Millorada, o tens algun dubte, estarem encantats d'atendre't. Posa't en contacte amb nosaltres, o directament amb el projecte, i et respondrem al més aviat possible.

Moltes gràcies a Oak House School per la seva iniciativa i a tots els que col·laboreu en el nostre projecte!