Ja han començat les obres a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron!

La Fundació A. Bosch, la Fundació Aladina i la Fundació Small van posar en marxa un projecte de col·laboració publicoprivada amb el qual millorar les condicions hospitalàries de les nenes, nens i adolescents que pateixen càncer: Realitat Millorada. Els diners recaptats servirien per a construir una Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, i convertir-lo en el centre de referència de Catalunya. I per fi podem anunciar que les obres ja han començat.

Gràcies al projecte Realitat Millorada, la construcció d'aquesta nova àrea revolucionarà l'experiència dels pacients, famílies i el personal mèdic, permetent poder ajustar-se a les necessitats de cadascun. L'inici de les obres fa que estiguem molt felices i la nova àrea aviat serà una realitat.

02-ya-han-comenzado-las-obras-en-el-hospital-universitario-vall-dhebron.jpg

Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron

El començament de les obres canviarà l'aspecte de la Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron, millorant la relació de les i els pacients, els seus familiars i les persones encarregades de les cures, amb l'hospital. Un entorn on, tant el tractament mèdic, com el descans i els temps dedicats a l'oci, podran conviure d'una forma més natural, confortable i amigable.

El projecte de Realitat Millorada té com a objectiu la construcció d'una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia Infantil, de 2.646 m², que proporcioni:

• Zona de trasplantaments: amb 8 llits individuals.
  • Zona infantil: amb 13 llits individuals.
  • Zona d'adolescents: amb 7 habitacions individuals.
  • Espais de descans: que inclouen zona de jocs infantils, zona per a adolescents, zona de pares i comendes, una nova aula, un nou gimnàs i una gran terrassa.

Aquest nou equipament oferirà:

• Comoditat: gràcies a unes habitacions més espaioses i acollidores, així com a l'ampliació dels espais comuns.
  • Intimitat: proporcionada per les habitacions individuals i els espais privats en els quals podran rebre un tracte confidencial.
  • Convivència: les famílies disposaran d'uns espais habilitats i confortables, i les i els pacients comptaran amb espais de jocs on poder relacionar-se entre ells.
  • Seguretat: les noves instal·lacions permeten un major control entre àrees i mecanismes d'aïllament.

Encara us continuem necessitant!

Encara que les obres ja han començat, encara no s'ha completat el pressupost total de l'obra, per la qual cosa continuem necessitant la vostra col·laboració perquè el projecte de Realitat Millorada pugui completar-se íntegrament. Si estàs interessat a aportar el teu granet de sorra, a continuació trobaràs la manera de fer-ho.

Per a col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada, tens diferents opcions:

I si vols saber més, o tens qualsevol dubte, tant sobre Fundació Small com del projecte de Realitat Millorada, contacta amb nosaltres, o directament amb el projecte, i estarem encantats d'atendre't.

Moltíssimes gràcies a tots els que esteu fent que el projecte de Realitat Millorada es faci realitat!