La Invitació Solidària de Fundació Small

Fundació Small llança una nova manera de realitzar donacions que serveixin d'ajuda a les nenes, nens i adolescents amb càncer i les seves famílies: La Invitació Solidària. Aquesta iniciativa lúcida i original permet que els convidats de les celebracions d'aniversaris o aniversaris puguin fer donacions que ajudin a la Fundació Small a aconseguir el seu propòsit.

Aquesta nova eina de recaptació ha estat creada pel Lucas Fernández. Des de nen, el Lucas solia demanar als seus amics donatius per a una fundació en lloc dels habituals regals d'aniversaris. Ara, amb 17 anys, lidera el projecte de La Invitació Solidària, un procés ràpid, senzill i gratuït.

Raons per a fer una Invitació Solidària

Són moltes les raons per a crear una Invitació Solidària:

· Ràpid, senzill i gratuït: podràs preparar la invitació en menys de 5 minuts.
· Estalviar temps als teus convidats: en comptes de pensar i buscar què regalar, poden destinar els diners en la curació i el benestar de nenes, nens i adolescents amb càncer.
· Fiscalment eficient: els donatius tenen una tributació especial que compta amb deduccions fiscals.
· Consum responsable: és una bona manera de contribuir a un consum responsable i sostenible.

Només 4 passos per a crear la Invitació Solidària

Crear la teva Invitació Solidària és molt senzill:

1. Tria el motiu de celebració: aniversari infantil, aniversari adult, aniversari, comunió, baby shower..., o crea el teu propi disseny
  2. Selecciona el teu disseny preferit: podràs triar entre diferents dissenys o crear el teu propi afegint la foto que vulguis utilitzar
  3. Indica els detalls: data, hora, lloc, contacte...
  4. Envia la invitació: els teus convidats podran fer la seva donació, així com confirmar la seva assistència a l'esdeveniment.

Col·labora per a fer realitat el projecte de la Fundació Small

La Fundació Small centra els seus esforços a recollir diners privats i col·laborar estretament amb els hospitals per a ajudar a millorar, en tot el possible, els serveis d'oncologia infantil. Les donacions rebudes es destinen a dos tipus de projectes:

· Assistencials: a través de projectes que busquen millorar tot allò relacionat amb el tractament mèdic que reben les nenes, nens i adolescents, tant millores quantitatives com qualitatives.
· De suport familiar: aquests projectes tracten de millorar les condicions dels pacients i de les seves famílies dins de l'entorn hospitalari en el qual han de passar llargs períodes de temps, impactant de manera directa i positiva en la seva experiència hospitalària.

Malgrat l'excel·lent qualitat dels principals hospitals públics, que compten amb infraestructures i metges fantàstics, i de reconegut prestigi internacional, hi ha moltes petites coses que es poden fer per a millorar els mitjans de què disposen. Les inversions no poden cobrir tots els detalls desitjables i la Fundació Small vol ajudar a cobrir aquells que són molt importants per als pacients.

Si vols fer la teva aportació a Fundació Small pots fer-ho de manera directa fent una donació, sigui de manera puntual o periòdicament, o creant la Invitació Solidària, perquè els assistents als teus esdeveniments puguin fer donacions en lloc de fer-te regals.

Si tens qualsevol dubte, o vols saber més sobre la Fundació Small, tens l'opció de contactar amb nosaltres i estarem encantats de poder atendre't perquè tinguis tot clar.

Moltíssimes gràcies a tots per col·laborar amb Fundació Small!