Les obres a l'Hospital Universitari Vall d’Hebron continuen avançant

Fa un parell de mesos us informàvem que ja havien començat les obres a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron. El projecte Realitat Millorada, posat en marxa per la Fundació A. Bosch, Fundació Aladina i Fundació Small, buscava recaptar diners per a construir una Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques, i estem entusiasmats veient com avancen les obres.

La Laura, la Cristina i la Ishtar van tenir l'oportunitat de visitar les obres i van comprovar que tot avança a bon ritme, però encara necessitem més donacions per a recaptar l'import total del projecte. Queda menys d'un milió, dels 7.400.000€ totals, per a aconseguir que la nova àrea estigui completada al més aviat possible. Aquí pots veure un vídeo de com avancen les obres.

Un entorn confortable i amigable

La Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques, de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, canviarà per sempre l'aspecte de la Unitat d'Oncologia Pediàtrica i permetrà millorar la relació de les i els pacients, familiars i cuidadors amb l'hospital.

Sens dubte, la nova àrea es convertirà en un entorn confortable i amigable, on el tractament mèdic, el descans i els temps dedicats a l'oci podran conviure d'una manera totalment natural. 2.646 m², que oferiran:

• Zona de trasplantaments: amb 8 llits individuals.
  • Zona infantil: amb 13 llits individuals.
  • Zona d'adolescents: amb 7 habitacions individuals.
  • Espais de descans: que inclouen zona de jocs infantils, zona per a adolescents, zona de pares i familiars, una nova aula, un nou gimnàs i una gran terrassa.

Amb aquest nou equipament, es podrà gaudir de:

• Comoditat: amb unes habitacions més espaioses i acollidores, i una ampliació dels espais comuns.
  • Intimitat: gràcies a les habitacions individuals i els espais privats, que permetran oferir un tracte confidencial.
  • Convivència: les i els pacients disposaran d'espais de jocs on relacionar-se entre ells, i hi haurà espais habilitats i confortables per a les famílies.
  • Seguretat: major control entre àrees i mecanismes d'aïllament.

Col·labora per a fer realitat el projecte de Realitat Millorada

Les obres van avançant a bon ritme, però, com ja hem comentat, encara no hem cobert el pressupost total de l'obra i continuem necessitant la teva col·laboració perquè el projecte de Realitat Millorada es completi totalment. Tenim diferents opcions perquè puguis aportar el teu granet de sorra de la forma que més t'interessi.

Aquestes són les opcions de col·laboració disponibles:

Si tens qualsevol dubte, o vols saber més sobre la Fundació Small o Realitat Millorada, tens l'opció de contactar amb nosaltres, o directament amb el projecte, i estarem encantats de poder atendre't perquè tinguis tot clar.

Moltíssimes gràcies a tots per ajudar-nos a construir la Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques!