En Marcos i l’ascensió al Montblanc en nom de Small

Tota fundació neix amb una missió. I aquesta missió sempre ve acompanyada d’un gran objectiu: lluitar per superar-se. El cas d’en Marcos Marín comparteix similituds amb nosaltres, en el seu cas: coronar el cim del Montblanc de ni més ni menys que 4.810m.

Per si la superació personal no fos suficient repte, en Marcos va activar una plataforma de donacions perque, qui ho desitgés, donés diners que anirien destinats íntegrament per Small.

En el dia de la culminació, els vents de 100km/h van provocar una sensació tèrmica de -35ºC a partir de 4.000m i no es va poder ascendir al cim. No obstant, la força de voluntat de tot el equip va provocar que no es donessin per vençuts i, treien forces i vencent les pors, van aconseguir escalar i coronar l’aresta de Les Conques fins a arribar l’Aiguille de Midi a 3.800 metres.

Considerem molt important el missatge que en Marcos ens transmet amb aquesta proesa: la lluita i la determinació, mai millor dit, mouen muntanyes.

Des d’aquí t’enviem una abraçada i ens traiem al barret davant la teva gran proesa!