Nadal més solidari amb el projecte del Lucas Fernández

El Nadal és una de les èpoques més assenyalades de l'any. Unes dates ideals per a ser solidaris i transmetre valors als més petits de la casa. I és que, a més de gaudir de les reunions familiars i amb amics, menjars especials o regals, és el moment perfecte per a ajudar a qui més el necessita.

Gratitud, empatia, solidaritat, generositat... Són molts els valors que amb les nostres accions podem transmetre. El Nadal és un gran moment per a agrair i sentir-nos afortunats. Per a conèixer les dificultats per les quals passen algunes persones i ser capaces de posar-nos en la seva pell. De conèixer altres realitats per a valorar el que tenim. I, en definitiva, ser generosos per a aconseguir un món millor.

"Regal Solidari", el projecte de Lucas Fernández

La Fundació Small té en marxa el projecte "Regal Solidari", una innovadora eina desenvolupada per Lucas Fernández, i que ens pot ajudar a tenir un Nadal més solidari. Aquest jove de 17 anys, ja des dels seus primers aniversaris, incloïa un missatge en les invitacions que donava als seus amics: si li anaven a fer un regal, que fos un donatiu a alguna fundació. I aquest és l'esperit que s'ha traslladat al "Regal Solidari".

Aquesta eina permet dissenyar, enviar i gestionar les invitacions que s'envien per a tota mena d'esdeveniments, com poden ser les celebracions nadalenques. Els convidats, en lloc de fer regals, tenen la possibilitat de realitzar una donació a Fundació Small, i així ajudar a les nenes, nens i adolescents amb càncer, i a les seves famílies.

Avantatges de fer una Invitació Solidària

Crear una Invitació Solidària és ràpid, senzill i gratuït, permet fer un consum responsable, ajuda els convidats a estalviar temps a pensar i buscar un regal, i també compta amb deduccions fiscals.

Només cal seguir uns senzills passos:

1. Tria el motiu de celebració: aniversari, comunió..., o crea el teu propi disseny
2. Selecciona el teu disseny preferit: podràs triar entre diferents dissenys o crear el teu propi afegint la foto que vulguis utilitzar
3. Indica els detalls: data, hora, lloc, contacte...
4. Envia la invitació: els teus convidats podran fer la seva donació, així com confirmar la seva assistència a l'esdeveniment.

Si vols conèixer més detalls del "Regal Solidari" i del Lucas Fernández, no et perdis l'entrevista que li van fer des d'Educación Financiera Básica.

Altres maneres de ser solidari aquest Nadal

A més del "Regal Solidari", també pots col·laborar amb nosaltres realitzant una donació, puntual o periòdica, a través de Donacions | Regal Solidari. Si tens qualsevol mena de pregunta, no dubtis a contactar amb nosaltres i t'atendrem al més aviat possible.

I al costat de Fundació Aladina i Fundació A. Bosch, hem posat en marxa el projecte de Realitat Millorada, que té com a objectiu construir una Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron. Pots col·laborar amb el projecte de diferents maneres:

· Fer una donació directament
· Comprar unes ulleres de Realitat Millorada, sigui de manera individual o en paquets de 5, 10 o 25 ulleres
· Comprar el rellotge solidari, a joc amb les ulleres i que t'ajuda a controlar el teu exercici i el teu descans
· Celebrar la vida amb Realitat Millorada

Qualsevol dubte que tinguis sobre la "Realitat Millorada" pots enviar-la a través de la pàgina de contacte del projecte i estarem encantats de respondre't.

Moltíssimes gràcies a tots per la vostra ajuda! I siguem solidaris per Nadal!