Primer bronze de Realitat Millorada en els Premis Eficàcia 2022

El passat 27 d'octubre es va celebrar la Gala dels Premis Eficàcia 2022 i el projecte de Realitat Millorada va ser galardonat amb el primer bronze dins de la categoria Millor Campanya Regional/Local.

Convocats per l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea), i assessorats per SCOPEN, els Premis a l'Eficàcia van ser creats en 1997 per a reconèixer la contribució que la comunicació comercial aconsegueix en els objectius empresarials de les empreses anunciants. El seu factor diferencial és que premien el treball realitzat per l'equip anunciant i l'agència.

Els Premis a l'Eficàcia se centren en els resultats que l'acció de comunicació ha assolit, sigui en notorietat, vendes o algun altre tipus de rendibilitat. Són uns premis únics a Espanya, que situen l'Eficàcia com la finalitat principal de la publicitat. Això significa que obtenir un Premi a l'Eficàcia és el màxim reconeixement professional que pot obtenir la publicitat a Espanya.

L'edició de 2022 s'ha celebrat en el Teatre Real de Madrid i ha tingut rècord de participació. Amb un total de 43 trofeus, dividits en ors, plates i bronzes per a diferents categories, la campanya de les "Ulleres de Realitat Millorada" va obtenir el primer bronze en l'apartat de "Millor Campanya Regional/Local".

Ulleres de Realitat Millorada

El projecte de Realitat Millorada sorgeix de la col·laboració de la Fundació A. Bosch, la Fundació Aladina i la Fundació Small, i cerca convertir l'Hospital Vall d'Hebron en la institució de referència de Catalunya en l'atenció hospitalària de les nenes, nens i adolescents malalts de càncer. I per a aconseguir-ho s'ha posat en marxa la campanya de les "Ulleres de Realitat Millorada".

Des de la Fundació Small estem molt felices que el projecte de Realitat Millorada hagi obtingut aquest guardó en els Premis a l'Eficàcia 2022 i volem donar les gràcies a totes les persones que ho han fet possible, tant a Fundació Aladina i la Fundació A. Bosch, per la seva col·laboració a l'hora d'impulsar el projecte, com a BBDO&Proximity i Havas Media Espanya, pel treball que han realitzat amb la campanya de les "Ulleres de Realitat Millorada".

Vols donar suport a a la Fundació Small i al projecte de Realitat Millorada?

Malgrat comptar amb hospitals públics equipats amb infraestructures i metges fantàstics, de reconegut prestigi internacional, l'experiència personal permet detectar petites coses que es poden millorar. Per a l'Administració Pública no és fàcil assignar els recursos necessaris i la Fundació Small va sorgir per a aportar diners privats que ajudi a disposar dels millors serveis d'oncologia.

I amb l'objectiu de crear una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, es va crear el projecte de Realitat Millorada. Un projecte que busca canviar l'aspecte de la Unitat d'Oncologia Pediàtrica i la relació dels pacients, familiars i cuidadors amb l'hospital.

Si vols conèixer més sobre la Fundació Small i sobre el projecte de Realitat Millorada pots posar-te en contacte amb nosaltres, o directament amb el projecte, i estarem encantats de resoldre tots els teus dubtes.

I si el que vols és ajudar-nos perquè la Nova Àrea d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de Vall d'Hebron es converteixi en una realitat al més aviat possible, tens tres opcions:

Moltes gràcies per la teva ajuda!