Rellotge solidari: el regal per aquest Nadal

L'objectiu amb el qual es va llançar el projecte de Realitat Millorada està cada vegada més a prop i l'empenta definitiva arriba amb el regal estrella d'aquest Nadal: el rellotge solidari.

El projecte de Realitat Millorada va sorgir amb la finalitat de recaptar els diners necessaris per a construir la nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron. Ja queda menys d'un milió, dels una mica més de 6.000.000 euros d'inversió total pressupostats, i per a aconseguir-ho s'ha posat a la venda el que ha de ser el regal estrella d'aquest Nadal: el rellotge solidari.

De la mà de Fit&Fun, s'han adaptat els dissenys dels nostres petits-grans artistes, Gael, Fátima, Esmeralda i Alba, a la banda d'uns moderns smartwatches. Amb la venda de cada rellotge, els beneficis aniran destinats a millorar l'hospital, i poder oferir, a les nenes, nens i adolescents que pateixen càncer, els seus familiars i tot l'equip mèdic, espais lluminosos, harmoniosos, eficients, així com zones de descans i d'oci.

Fit&Fun i les smartbands solidàries

Fit&Fun personalitza dispositius tecnològics a través d'unes corretges que no es desgasten amb el pas del temps, la qual cosa garanteix la seva durabilitat i qualitat. Aquestes polseres personalitzades aconsegueixen:

• Millorar la reputació de l'empresa
  • Augmentar el valor de la marca
  • Oferir un record original i diferent
  • Atreure nous clients
  • Afermar relacions
  • Personalitzar detalls per a un esdeveniment o celebració

Els beneficis obtinguts amb les vendes de les smartbands solidàries de Realitat Millorada, aniran destinats a la Nova Àrea d'Oncologia Infantil de Vall d'Hebron. A més del disseny original de les polseres, el dispositiu compta amb:

• Rellotge
  • Compte passos
  • Compte calories
  • Distància recorreguda
  • Ritme cardíac
  • Oxigen en sang
  • Pressió sanguínia
  • 3 maneres d'exercicis, temps i calories consumides
  • Trucada entrant
  • Missatges rebuts
  • Alarma
  • Foto en remot
  • Control de la música del telèfon mòbil
  • Control del son
  • Informació del clima

Aquesta polsera d'activitat intel·ligent és compatible amb dispositius Apple, amb iOS 8.5 i superior, i amb dispositius Android, amb sistema operatiu 4.4 i superior.

Dona suport al projecte de Realitat Millorada

Si estàs buscant un regal original per a aquest Nadal, sens dubte les smartbands solidàries, de la col·lecció Realitat Millorada de Fit&Fun, són la millor opció. A més estaràs ajudant al fet que la Nova Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Universitari de Vall d'Hebron sigui una realitat al més aviat possible.

Per a col·laborar amb el projecte, a més del rellotge solidari, tens unes altres tres opcions:

Si vols conèixer més detalls sobre la Fundació Small, una de les fundacions al costat de la Fundació A. Bosch i la Fundació Aladina que han posat en marxa el projecte de Realitat Millorada, pots posar-te en contacte amb nosaltres i estarem encantats de resoldre tots els teus dubtes. També tens l'opció de contactar directament amb el projecte.