Sopar benèfic en Mas de Torrent

Celebrat el passat 22 d'agost en Mas de Torrent Hotel & Spa, el sopar benèfic va ser meravellós i tot el recaptat serà destinat al projecte de Realitat Millorada.

Situat en una masia catalana del segle XVIII, el Mas de Torrent Hotel & Spa va ser l'escenari triat per a celebrar, el passat 22 d'agost, un sopar benèfic que va resultar meravellós. Tot el recaptat en la celebració anirà destinat al projecte de Realitat Millorada per a la construcció de la nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d’Hebron.

El Mas de Torrent Hotel & Spa es troba en un enclavament de luxe en plena Costa Brava. Un edifici on es respira felicitat, calma, elegància i exclusivitat, i dedicat al benestar, que va fer possible celebrar una vetllada solidària que permet estar més prop del somni de millorar la realitat dels nens, nenes i adolescents ingressats a l'hospital.

Un menú deliciós en un lloc incomparable

Per a col·laborar amb l'esdeveniment solidari, els responsables del Mas de Torrent Hotel & Spa van dissenyar un deliciós menú del qual van poder gaudir 70 persones, així com de les excepcionals vistes a l'Empordà que es poden gaudir des d'aquest exclusiu hotel de cinc estrelles.

Laura Lucaya, Vicepresidenta i co-founder de Fundació Small, va donar un discurs en el qual, a més de presentar-se, va explicar els assistents quins són l'inici i els objectius de la fundació i també del projecte actual de Realitat Millorada, un clar exemple de col·laboració públic i privat. Laura va confirmar que les obres de la nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d’Hebron començaran a l'abril, per a millorar el benestar dels pacients d'una malaltia que, desgraciadament, li pot tocar a qualsevol.

Gràcies per donar suport al projecte de Realitat Millorada

Des de Fundació Small volem donar un milió de gràcies al Mas de Torrent Hotel & Spa per fer possible aquesta vetllada, i a tots els assistents, que a més de gaudir de l'esdeveniment van ajudar al fet que el projecte de Realitat Millorada continuï avançant per a aconseguir el seu objectiu. No podem canviar la realitat, però entre tots la podem millorar.

Per a l'Administració Pública és molt difícil assignar els recursos necessaris per a proporcionar les estructures i mitjans equiparables als millors centres mèdics del món i des de Fundació Small tractem d'aportar diners privats per a poder comptar amb el millor servei d'oncologia possible.

Si t’interessa saber més sobre la Fundació Small i sobre el projecte de Realitat Millorada, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres, o directament amb el projecte, i resoldrem tots els teus dubtes.

I si estàs pensant col·laborar perquè la Nova Àrea d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de Vall d’Hebron sigui una realitat al més aviat possible, pots triar entre aquestes opcions:

Moltes gràcies per la teva ajuda!