Projectes

Any: 2017
Financiat per: Aportacions particulars
Pressupost: 40.000€

Som moltes les organitzacions, fundacions i associacions de diferents tipus les que treballem en objectius comuns i ens trobem en molts moments remant en la mateixa direcció. En línia amb la filosofia d'aprofitar aquestes sinergies, anunciem amb molta il·lusió que hem realitzat una donació de 40.000€ al Projecte ARI per portar al Hospital Clínic de Barcelona un tractament innovador: el CART, pioner a Europa per la Leucèmia. Seguim sumant!