Projectes

Llançament de "La Invitació Solidària Fundació Small"

Any: 2023

La Fundació Small ha llançat "La Invitació Solidària", eina de captació i difusió desenvolupada per en Lucas Fernández. Des de petit, en lloc de rebre regals amb motiu de la festa dels seus aniversaris, en Lucas solia demanar als seus amics donatius per a una fundació. Ara, aquest jove de 17 anys ha liderat aquest projecte per transformar aquest concepte en una eina tecnològica disponible en dispositius mòbils i en ordinadors.

Aquesta innovadora solució permet als organitzadors d'esdeveniments, com ara aniversaris, dissenyar en pocs passos invitacions personalitzades i gestionar els assistents. Els convidats poden confirmar la seva assistència i fer el regal, un donatiu, de manera segura i còmoda en línia.

Els principals impactes positius d'aquesta eina inclouen la difusió de la lluita contra el càncer infantil, el suport econòmic als projectes solidaris de la Fundació Small, la conscienciació sobre la solidaritat, tant en nens com en adults, i una alternativa que afavoreix el consum responsable.

proyecto_invitacionsolidaria_lucas.jpg