Projectes

Nova Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Universitari Vall d´Hebron de Barcelona

Any: 2021
Financiat per: En procès d'execució
Pressupost: 6.000.000€

Fundació Aladina, Fundació Albert Bosch i Fundació Small ens hem unit per a recaptar fons per a ampliar, actualitzar i modernitzar aquest espai d'Hospitalització d'oncologia i hematologia Pediàtriques.

L'objectiu que ens hem marcat és el d'arribar a més de 6 milions d'euros per a cobrir la construcció de les instal·lacions que està prevista que comenci al maig del 2022.
Es tracta d'un espai de 2.646 metres quadrats, i que estarà dividit en zona infantil amb 13 habitacions individuals, zona d'adolescents amb 7 habitacions individuals, zona de trasplantaments amb 7 llits individuals i espais de descans entre ells zones de jocs infantils, espai per a adolescents, espai per a pares, menjador, una nova aula i un nou gimnàs i una gran terrassa exterior, espai avui inexistent.

Estem molt orgullosos de poder treballar colze a colze amb Fundació Aladina i amb Fundació Albert Bosch. Junts formem un gran equip i estem convençuts que aquest projecte será un gran èxit.

A partir d'avui els petits i grans donants que ho desitgin, podran fer les seves aportacions a través de la web del projecte www.realidadmejorada.org.

US NECESSITEM A TOTS!!

Foto_oncologia.png GAFASmockup-1.jpg GAFASmockup-2.jpg GAFASmockup-3.jpg GAFASmockup-4.jpg GAFASmockup-5.jpg