Juntos Sumamos

Més de 900 persones es van reunir a Cornellà-El Prat per motiu de la Gala JUNTS SUMEM.

Les fundacions Small i Invest for Children, van organitzar la jornada “Junts Sumim” que va tenir lloc el 6 de juny de 2013 en les instal·lacions del camp de futbol del R.C.D. Espanyol.

La Jornada va començar el 6 de juny a les 9 del matí amb un Torneig de Futbol 7 entre diferents empreses que va acabar amb la victòria final de KPMG. Aquest equip va poder jugar contra un equip de veterans del RCD Espanyol.

A la nit, es van obrir una altra vegada les portes de l'Estadi, però aquesta vegada per a un esdeveniment completament diferent: un sopar de gala amenitzada amb diverses actuacions dels artistes de Port Aventura i amb la inigualable col·laboració de Santi Millán, el nostre Presentador d'Honor que va anar l'encarregat de conduir una subhasta i una rifa de premis exclusius cedits per diferents empreses.

L'esdeveniment va comptar amb el suport dels següents patrocinadors:

BASF, INDCRESA, COCA CUA, INVEST INDUSTRIAL, OBRA SOCIAL LA CAIXA, JOYERIA ROCA, FUNDACIÓ DAMM, GRIMALDI LINES, HAVAS MITJANA, PORT AVENTURA, KPMG, VAINILLA, LAVAZZA, MANUBENS.

Col·laboradors: FUNDACIÓ ABERTIS, AECOC, PROJECTE AURA, BORGES, EXTRAVALOR, GRUP PERALADA, RCDE, TSC, T-SYSTEMS, ANNA ECOLÒGICA, BALVI, FLAMAGAS, GRUP MC, GTD, BEATRIZ FUREST, BULEVARD ROSA, COTTET, FEVER-TREE, THE ART OBSERVER, BAOBAB, EUROPASTRY i ZERKOFILMS.

L'esdeveniment també va comptar amb la presència de diverses personalitats com el conseller del RCD Espanyol, Ramon Robert, Dr. Josep Sánchez de Toledo, cap del Servei d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital Vall d’Hebron i recentment nomenat “Català de l'any”, Alicia Giménez-Bartlett, premi Nadal 2011 i que va subhastar el nom d'un personatge de la seva propera novel·la, la regidora de Benestar i Família, la Il-lma Sra. Irma Rognoni així com infinitat de personalitats que representen al món empresarial, social i cultural de Catalunya. I no volem oblidar-nos de destacar als voluntaris que sense ells l'esdeveniment no hagués estat possible.

Tota la recaptació es va destinar als següents projectes: Fundació Small a la construcció del nou Hospital de Dia de l'Hospital Vall d’Hebron de Barcelona i Invest for children al seu projecte d'inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual dins d'empreses privades.

Return

YOU ARE VERY IMPORTANT

Your help, no matter how small it may seem,
is enormous for Small!