Col·labora amb el projecte de Realitat Millorada sent un col·legi solidari

Ja han acabat les vacances d'estiu i les nenes i nens tornen a les classes per a començar un nou any escolar. Matemàtiques, història, geografia, idiomes, música, educació física..., juntament amb les activitats extraescolars, ajuden al fet que es formin en diferents camps que els seran de gran utilitat al llarg de la seva vida. I si a més el centre on estudien decideix col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada sent un col·legi solidari?

Col·legis com St. Pauls's School i Oak House School, de Barcelona, o Jesuitinas de Bilbao, han dut a terme diferents activitats amb les quals recaptar fons per a donar suport a la Realitat Millorada. Aquest projecte és un model de col·laboració publicoprivada que ha estat posat en marxa per tres fundacions: Fundació A. Bosch, Fundació Aladina i Fundació Small.

Realitat Millorada i col·legis solidaris

El projecte de Realitat Millorada està construint una Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron. Aquesta nova àrea canviarà per sempre l'aspecte que tenia la unitat d'oncologia i permetrà millorar la relació dels pacients, familiars i cuidadors amb l'hospital, ja que serà un entorn confortable perquè els tractaments mèdics, el descans i l'oci puguin conviure de forma completament natural.

Tant si ets professor o professora, membre de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA), pare, mare, familiar o alumne d'un centre escolar, pots animar que el col·legi realitzi alguna activitat en suport a la Realitat Millorada. Aquestes activitats serviran per a donar a conèixer el projecte i per a recaptar donatius que ens acostin més a l'objectiu final.

Aquí et donem alguns exemples d'activitats que es poden realitzar:

· Activitats a l'aire lliure: trieu algun dia especial i organitzeu diferents activitats, com a concursos, tallers, reptes esportius, o festivals.
· Activitat per a fer a l'aula: podeu descarregar la plantilla de les ulleres de Realitat Millorada i organitzar un concurs de dibuix. A més, podeu enviar-nos els dissenys que hagin estat triats com els més bonics i els compartirem en les nostres xarxes socials.

Tu també pots col·laborar

I si ja no tens cap relació amb algun centre escolar, també pots col·laborar amb el projecte. Encara que les obres continuen avançant a bon ritme, encara no s'ha cobert el pressupost total de l'obra i continuem necessitant la teva col·laboració perquè el projecte de Realitat Millorada es completi íntegrament. Hi ha disponibles diferents formes en les quals pots aportar el teu granet de sorra.

Les opcions de col·laboració que hi ha disponibles són les següents:

· Fer una donació directament
· Comprar unes ulleres de Realitat Millorada, sigui de manera individual o en packs de 5, 10 o 25 ulleres
· Comprar el rellotge solidari, a joc amb les ulleres i que t'ajuda a controlar el teu exercici i el teu descans
· Celebrar la vida amb Realitat Millorada

Si vols saber més sobre la Fundació Small o el projecte de Realitat Millorada, o et sorgeixen alguns dubtes i vols que te les resolvem, no dubtis a posar-te en contacte, a través de la nostra pàgina de contacte, o de la pàgina de contacte de Realitat Millorada. Estarem encantats d'atendre't.

Moltíssimes gràcies a tots els que esteu fent que el projecte de Realitat Millorada es faci realitat!