Concert inaugural dels Premis Leonardo 4 Children 2024

El projecte de Realitat Millorada, posat en marxa per la Fundació A. Bosch, Fundació Aladina i Fundació Small, continua avançant en el seu objectiu de construir una nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron. Un projecte que està rebent tota mena de col·laboracions, com el concert inaugural dels Premis Leonardo 4 Children 2024.

La Fundació sense fins de lucre Carano 4 Children, organitzadora dels premis, va triar St Paul's School com a seu de l'esdeveniment, un centre escolar trilingüe, fundat l'any 1968, que també ha col·laborat amb la Fundació Small i el projecte de Realitat Millorada.

La nova àrea, que ja s'està construint, oferirà un entorn confortable i amigable, on el tractament mèdic, el descans i els temps dedicats a l'oci conviuran de manera natural i, des de Fundació Small, volem agrair totes les aportacions que el projecte està rebent.

Premis Leonardo 4 Children

Inspirats en l'exemple de Leonardo da Vinci, els premis Leonardo 4 Children permeten a nenes, nens i joves compositors de música, d'entre 6 i 18 anys, desenvolupar la seva creativitat i habilitats STEAM, en Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Arts i Matemàtiques. L'objectiu és abordar problemes globals com el canvi climàtic, la igualtat i la pau.

El concert inaugural de l'esdeveniment va comptar amb la participació de la soprano ucraïnesa Marina Krasnova, interpretant famoses cançons d'òpera, i del Ensemble de Saxòfons Conservatori Liceu, que van oferir una meravellosa actuació amb temes de música clàssica i folklòrica.

Els 110 assistents al concert van gaudir d'una vetllada solidària en la qual es va aconseguir recaptar ni més ni menys que 1.650 €, destinats a la construcció del departament d'oncologia infantil a l'hospital Vall d'Hebron.

Formes de col·laborar amb Fundació Small i el projecte de Realitat Millorada

Tota l'ajuda rebuda sempre és benvinguda, tant per a la Fundació Small com per al projecte de Realitat Millorada, el repte de construcció de la qual de la nova àrea es va completant a poc a poc, però encara no ha aconseguit l'import de la inversió total, que ascendeix a 7.400.000 €.

Si vols col·laborar amb la Fundació Small, pots fer-ho a través de Donacions | Regal Solidari. La donació pot ser puntual o periòdica i La Invitació Solidària és una iniciativa que permet recaptar diners amb l'organització de celebracions. Contacta amb nosaltres si tens qualsevol dubte i estarem encantats de poder aclarir-te-la.

Per a col·laborar amb el projecte de Realitat Millorada existeixen diferents opcions:

· Fer una donació directament
· Comprar unes ulleres de Realitat Millorada, de manera individual o en lots de 5, 10 o 25 ulleres
· Comprar el rellotge solidari, a joc amb les ulleres i que t'ajuda a controlar el teu exercici i el teu descans
· Celebrar la vida amb Realitat Millorada

A través de la pàgina de contacte del projecte, pots enviar-nos els teus dubtes i també les resoldrem al més aviat possible.

Moltíssimes gràcies a tots els que esteu oferint el vostre suport perquè el projecte de Realitat Millorada es faci realitat!