Dr. Sánchez de Toledo: contribuint a la curació de nens amb càncer

Sense lloc a dubte, són d'agrair les infraestructures i els fantàstics metges amb els quals compten els principals hospitals públics del nostre país. Metges de reconegut prestigi internacional entre els quals volem destacar al Dr. Sánchez de Toledo. Poques persones han contribuït tant en la curació de les nenes, nens i adolescents que pateixen càncer. Un metge excepcional i humanament únic, tant amb els pacients com amb les seves famílies.

En paraules del Dr. Sánchez de Toledo, que va ser el metge que va tractar el càncer del fill de la Laura Lucaya i el Nacho Mercadé, presidents de la Fundació Small: "L'important: la humanitat. Em van ensenyar que cal tractar al nen incloent a la seva família: pares, germans, avis...". Als seus 72 anys, assessora a l'Institut Català Oncològic per a la creació d'una unitat de seguiment de supervivents de càncer i controlar els efectes col·laterals derivats dels tractaments oncològics.

Excel·lència en Ciència en els Premis Alegria de Viure 2024

Lucrecia, la coneguda cantant, actriu i presentadora de televisió, és la impulsora dels Premis Alegria de Viure, que fa 12 anys que distingeix la trajectòria de persones extraordinàries que, des dels seus respectius àmbits, contribueixen al fet que la nostra vida sigui millor. Aquests premis tracten de promoure la felicitat, un aspecte que s'ha confirmat com molt necessari al llarg de la història de la humanitat, el respecte, el reconeixement i l'amor en la societat.

En l'edició d'enguany, la categoria d'Excel·lència en Ciència ha recaigut en el Dr. Sánchez de Toledo, tot un reconeixement a aquesta eminència en càncer infantil que, al llarg de la seva dilatada carrera, també ha rebut altres important premis: premi a l'excel·lència professional, atorgat pel Col·legi Oficial de Metges de Barcelona en 2021; català de l'any 2012, atorgat per El Periódico el 2013; o la Medalla Josep Trueta al mèrit sanitari, atorgat per la Generalitat de Catalunya el 2015.

Tu també pots contribuir a la curació dels nens amb càncer

No és necessari tenir la formació acadèmica i l'experiència del Dr. Sánchez de Toledo per a ajudar en la curació de les nenes, nens i adolescents que pateixen càncer. Des de la Fundació Small intentem millorar els serveis d'oncologia infantil que els hospitals ofereixen als seus pacients. Per a això centrem els nostres esforços a recollir diners privats que cobreixi detalls que són importants per als pacients i les seves famílies.

En l'apartat "Donacions | Regal Solidari" pots fer una aportació puntual o periòdica, així com aprofitar l'eina "La Invitació Solidària", que et permet dissenyar invitacions perquè els assistents a l'esdeveniment que vagis a celebrar facin una donació a Fundació Small. Si tens qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres i estarem encantats d'atendre't.

A més, Fundació Small, Fundació Aladina i Fundació A. Bosch, hem posat en marxa el projecte de "Realitat Millorada", que ha permès posar en marxa les obres per a construir la nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron. Continuem necessitant més aportacions i estan disponibles diverses opcions:

· Fer una donació directament
· Comprar unes ulleres de Realitat Millorada, en format individual o en packs de 5, 10 o 25 unitats
· Comprar el rellotge solidari, que permet controlar el teu exercici i el teu descans, i que són a joc amb les ulleres
· Celebrar la vida amb Realitat Millorada

Si et sorgeix qualsevol dubte sobre la "Realitat Millorada", tens l'opció d'escriure'ns a través de la pàgina de contacte del projecte i et respondrem al més aviat possible.

Gràcies de cor per la teva labor, Pepe! I gràcies a tots els que col·laboreu amb la Fundació Small i la "Realitat Millorada"!