Estrena de la pel·lícula 100% solidària "Mi otro Jon"

El passat 20 d'octubre es va estrenar una pel·lícula molt especial: "Mi otro Jon". I et preguntaràs què és el que fa tan especial a aquesta pel·lícula. La resposta és que és una comèdia 100% benèfica. Tot el que s'aconsegueixi recaptar als cinemes es destinarà als nostres amics de la Fundació Aladina, així que t'animem que vagis a veure-la.

La preestrena de "Mi otro Jon" va ser una nit increïble. Fundació Small va ser present, al costat de la Fundació Aladina i la Fundació A. Bosch, les tres fundacions que col·laborem en el projecte Realitat Millorada. Al final de l'esdeveniment, repartim entre els assistents les ulleres del projecte per a donar-lo a conèixer.

"El meu altre Jon", la comèdia que et robarà el cor

Dirigida pel Paco Arango, president de la Fundació Aladina i responsable també del guió de la pel·lícula, "Mi otro Jon" té un repartiment d'autèntic luxe: Carmen Maura, Olivia Molina, Fernando Albizu, Macarena Gómez, Ana Obregón, Aitana Sánchez-Gijón, Carlos Santos, Juanjo Arter, María José Alfonso, Marisol Ayuso, Mariano Peña, María Luisa Merlo, Ninton Sánchez...

La protagonista de "Mi otro Jon" rep una mala notícia: li queda poc temps de vida. Per això pren la decisió de complir els somnis impossibles de les seves tres millors amigues i el seu propi. El seu somni és veure la mar per última vegada, però el seu delicat estat de salut li impedeix fer aquest viatge. La solució la hi dona una brillant científica: introduir la seva ànima dins del cos d'un recentment mort durant tres dies. Així podrà "gaudir" dels seus últims dies amb la seva filla a l'illa de La Palma.

Ajuda a les nenes, nens i adolescents amb càncer

Només anant al cinema a veure "Mi otro Jon" ja estaràs col·laborant i ajudant a les nenes, nens i adolescents que pateixen algun tipus de càncer. Sens dubte, és la forma més senzilla i divertida d'aportar el teu granet de sorra. Però si vols conèixer altres maneres d'ajudar, aquí et donem algunes idees.

Per a col·laborar amb nosaltres pots fer-ho a través de Donacions | Regal Solidari. La donació pot ser puntual o periòdica i l'opció de "La Invitació Solidària" és una iniciativa que permet recaptar diners amb l'organització de celebracions. Si et sorgeix qualsevol mena de dubte, contacta amb nosaltres i t'atendrem al més aviat possible.

El projecte de Realitat Millorada ha aconseguit posar en marxa les obres per a construir una Nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, però encara no s'ha aconseguit l'import total de la inversió. Pots col·laborar amb el projecte de diferents maneres:

· Fer una donació directament
· Comprar unes ulleres de Realitat Millorada, de manera individual o en packs de 5, 10 o 25 ulleres
· Comprar el rellotge solidari, a joc amb les ulleres i que t’ajuda a controlar el teu exercici i el teu descans
· Celebrar la vida amb Realitat Millorada

Qualsevol dubte que tinguis, envia'ns-la a través de la pàgina de contacte del projecte i estarem encantats de respondre't.

Moltíssimes gràcies a tots per la vostra ajuda! I tots al cinema a veure "Mi otro Jon"!