Visita a les obres de l'Hospital Vall d'Hebron

El passat 18 de desembre la Fundació Small, al costat de la Fundació A. Bosch i la Fundació Aladina, vam organitzar una visita a les obres de la nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtrica de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron. El resultat de l'avanç de les obres és molt satisfactori i tot va segons el planificat.

La Fundació Small, la Fundació A. Bosch i la Fundació Aladina vam posar en marxa un model de col·laboració publicoprivada amb el qual recaptar fons i convertir a l'Hospital Vall d'Hebron en la institució de referència de Catalunya en la millora de les condicions hospitalàries de les nenes, nens i adolescents malalts de càncer, així com el dels seus familiars i el personal que els atén.

En la visita a les obres, també ens va acompanyar la Fundació Diverse, una organització que crea i desenvolupa projectes socials amb l'objectiu de facilitar oportunitats a la població més desfavorida, i que ha col·laborat molt amb el projecte. Sense l'ajuda de la Fundació Diverse no estaríem en el punt en el qual estem en aquests moments.

Encantats amb el progrés de les obres

La inversió total necessària per a executar les obres està pressupostada en 7.400.000 €, dels quals ja s'han recaptat 6.000.000 €. La primera fase de les obres ja ha començat i finalitzarà l'abril de 2024, tal com estava planificat, ja que està anant tot al dia. La segona fase arrencarà el juny de 2024 i està previst que finalitzi el febrer de 2025.

Tant la Laura Lucaya com en Nacho Mercadé, vicepresidenta i president de la Fundació Small, es van mostrar entusiasmats amb els avanços que han vist. Esperen poder inaugurar molt aviat la nova Àrea d'Hospitalització d'Oncologia i Hematologia Pediàtrica de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, que aportarà qualitat de vida a les nenes, nens i adolescents que estan ingressats, i a les seves famílies.

Necessitem la teva ajuda

Encara que les obres ja han començat, continuem necessitant la teva ajuda per a poder completar la inversió total pressupostada, i per a això comptes amb diferents opcions. La principal és fer-ho a través del projecte "Realitat Millorada", creat per la Fundació Small, la Fundació A. Bosch i la Fundació Aladina. Aquí hi ha disponibles diverses opcions de col·laboració:

· Fer una donació directament
· Comprar unes ulleres de Realitat Millorada, de manera individual o en packs de 5, 10 o 25 unitats
· Comprar el rellotge solidari, per a controlar el teu exercici i el teu descans, i que van a joc amb les ulleres
· Celebrar la vida amb Realitat Millorada

Si tens qualsevol dubte sobre la "Realitat Millorada", pots usar la pàgina de contacte del projecte i et respondrem al més aviat possible.

Una altra opció per a aconseguir que la inauguració de la nova àrea es faci al més aviat possible és realitzant una donació, sigui puntual o periòdica, o fer ús de "La Invitació Solidària", una eina que et permet dissenyar invitacions, per a tota mena de celebracions, i que els assistents puguin fer una donació a la Fundació Small.

Entra a "Donacions | Regal Solidari" per a fer la teva aportació, o contacta amb nosaltres i estarem encantats de resoldre qualsevol dubte que puguis tenir.

Moltíssimes gràcies a tots per la vostra ajuda!